Prijava štete

Na web stranici Triglav Osiguranja Vam nudimo pomoć pri prijavi šteta. Štetni slučaj prijavite čim za njega saznate, a prijavu možete izvršiti:

  • Putem e-maila - tako što ćete ispuniti obrazac i isti nam ispunjen dostaviti putem e-maila,
  • Putem pošte - tako što ćete ispuniti obrazac i isti nam ispunjen dostaviti putem pošte,
  • Lično, u jednoj od naših poslovnica.

 

Postupak rješevanja štetnog zahtjeva počinje vašom prijavom štete.


 
Obrasci
Automobilska osiguranja
Dobrovoljno zdravstveno osiguranje
Imovinska osiguranja
Osiguranja na putu
Osiguranje od posljedica nezgode
Životna osiguranja

AUTOMOBILSKA ASISTENCIJA

Osiguranjem automobilske asistencije obezbjeđujemo 24-satnu pomoć na putu kao zaštitu od mogućih neprijatnosti pri korištenju motornog vozila u zemlji i inostranstvu. 

Ukoliko trebate pomoć, nazovite naš Asistencijski centar na  080 02 02 69 (za pozive iz BiH) ili +386 1 588 2960 (za pozive iz inostranstva) i naši stručni saradnici će vam pomoći u najkraćem mogućem roku.

 

MOTORNA VOZILA

Kada dođe do štete odmah prijavite osigurani slučaj. Postupak rješavanja štetnog slučaja počinje nakon vaše prijave štete. Štetu možete prijaviti i elektronski tako što ćete preuzeti i ispuniti obrazac koji možete pronaći na dnu stranice i sa popratnom dokumentacijom poslati ga na prijavasteta@triglav.ba.

Prilikom prijave štete predočite:

  • Važeću policu osiguranja,
  • Vozačku dozvolu,
  • Saobraćajnu dozvolu,
  • Ključeve vozila – ukoliko prijavljujete krađu,

Prijavu štete možete učiniti u centru za procjenu uz pomoć naših saradnika. Prije svega je potrebno ispuniti obrazac, a zatim slijede pregled vozila, procjena i popravak pričinjene štete.

 

 

 


 

 DOBROVOLJNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE

Za korištenje usluga dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja obavijestite asistencijski centar - Zdravstvenu tačku, putem besplatnog telefona 080 02 02 41.
 

Za prijavu osiguranog slučaja, ispunite obrazac, koji možete preuzeti na našoj web stranici i priložite medicinsku i drugu dokumentaciju. Obrazac i ostalu dokumentaciju možete dostaviti putem e-maila zdravstvena@triglav.ba, lično ili putem pošte.

 

IMOVINA

Kada dođe do štete, prijavite osigurani slučaj u što kraćem roku. Proces rješavanja štetnog slučaja počinje odmah po prijavi štete. Potrebno je poduzeti sve mjere za spriječavanje daljenjeg  nastajanja štete, uzimajući u obzir instrukcije osiguravača.

Štetu možete prijaviti i elektronski tako što ćete preuzeti i ispuniti odgovarajući obrazac i sa popratnom dokumentacijom poslati ga na prijavasteta@triglav.ba.

 

 ASISTENCIJA DOMA

Ovim osiguranjem organizujemo pomoć u hitnom slučaju koji zahtjeva određene zanatske usluge i usluge otvaranja ulaznih vrata.

Ako se dogodi šteta, pružit ćemo vam pomoć i brzo i učinkovito rješavanje štete. Dovoljno je nazvati Asistencijski centar Triglav Osiguranja na 080 02 02 69.

 

PUTNIČKA OSIGURANJA

Pozovite asistentni centar EUROP ASSISTANCE na telefonski broj: +3612367592 koji pruža pomoć 24 sata na našem, engleskom, njemačkom i francuskom jeziku.

Recite svoje:

  • osobne podatke,
  • broj police,
  • opis nezgode ili bolesti,
  • mjesto, broj faxa i telefonski broj na koji ste dostupni.

 

Ukoliko troškovi liječenja prelaze iznos od 153,50 EUR, potrebno je da svakako kontaktirate EUROP ASSISTANCE.
 

Ako ne koristite asistenciju i medicinsku uslugu sami platite, savjetujemo vam da upozorite liječnike, stomatologe i druge pružaoce zdravstvenih usluga, da na ručun stave ime i preizime osigurane osobe, opis bolesti i liječenja, cijene svake pojedine usluge, pečat i potpis liječnika, medicinske ustanove ili apoteke. Preuzmite nalaze i medicinsku dokumentaciju. Sa originalnim računom, policom osiguranja i zdravstvenom dokumentacijom će vam po povratku u domovinu troškovi biti pokriveni brzo i jednostavno.


 

 

 

 

NEZGODA

U slučaju da se osiguraniku desi nezgoda, treba odmah otići kod ljekara ili ga pozvati, kako bi se obavio pregled i pružila mu se pomoć. Osiguranik je dužan da se pridržava uputa ljekara u pogledu liječenja i da poduzme sve potrebne korake kako bi se izliječio. Triglav Osiguranju treba prijaviti nezgodu, čim mu zdravstveno stanje to dopusti.

 

Detaljnije pogledajte na Šta učiniti u slučaju nezgode?

Štetu možete prijaviti i elektronski tako što ćete preuzeti i ispuniti obrazac, te ga sa popratnom dokumentacijom poslati na prijavasteta@triglav.ba.

 

ŽIVOTNA OSIGURANJA

Ako želite da prijavite osigurani slučaj po polici životnog osiguranja, popunite obrazac  koji se nalazi na našoj web stranici, i isti sa potrebnom dokumentacijom dostavite putem e-maila osobna@triglav.ba ili putem pošte: Triglav Osiguranje d.d. Sarajevo, Sektor životnih osiguranja, Dolina br.8, 71 000 Sarajevo.

Za sve informacije po životnom osiguranju možete nas kontaktirati na telefon 033/56 39 82 ili 033/25 21 52, odnosno na E-mail: osobna@triglav.ba