Jednostavni savjeti za bezbrižnu selidbu

16. 8. 2019


 

Mislila sam da će selidba biti mačiji kašalj u poređenju sa traženjem i kupovinom stana. Ionako nemamo mnogo stvari, a i selimo se samo tri kilometra dalje. Kada sam shvatila zašto ljudi selidbu opisuju kao jednu od najstresnijih situacija u životu, bilo je već kasno, stvar je trebalo sprovesti do kraja. Kako bi vama išlo lakše, podijeliću nekoliko svojih iskustava i neočekivanih savjeta Servisa za selidbe Premik. 

Ne potcjenjujte posao koji vas čeka

Ako je selidba ono što vas uskoro čeka, moj prvi i glavni savjet jeste da se dobro pripremite.
Priznajem da ja nisam. Do posljednjeg dana sam inače bila ubijeđena da nemamo mnogo stvari i da ćemo sve zajedno moći sami u dva dana prebaciti. Servis za selidbe Premik navodi baš to kao ključnu grešku onih koji se odlučuju da se sele sami.

Nakon što smo počeli da otvaramo ormare, odjednom sam bila negativno iznenađena. Imamo previše stvari: knjiga, posuđa, odjeće – zimske, ljetne, za prelazni period, igračaka, posteljine, kućnih aparata…  Kada sam sa mužem došla do podruma, došlo mi je da zaplačem. Prvi put u životu učinilo mi se da imam previše odjeće i bezbroj pari cipela bacili su me u očaj. Obećala sam da više nikad ništa neću kupiti.

Danas znam da ću sljedećeg puta ili da angažujem servis za selidbe ili, ako se budem selila sama, sa pripremama ću započeti mnogo ranije i mnogo organizovanije.

Servis za selidbe Premik savetuje: prilikom selidbe potrebna je dobra organizacija i preciznost.

Ključni savjeti za selidbu

Iako sam pročitala nekoliko savjeta o tome kako pakovati, zbog nedostatka vremena i previše posla zaboravila sam na sve i naš okvirni plan je otišao niz vodu. Na kraju sam išla po stanu i sve uzduž i poprijeko trpala u kutije. Ni danas mi nije sasvim jasno kako smo uspjeli da ništa ne izgubimo. Iako može i tako, ne preporučujem ovakvu vrstu bezglavog rada.

Radije vam dajem pet savjeta Servisa za selidbe Premik o pravilnom pakovanju:


• U plastične kutije stavljajte osjetljiviju robu kao što su staklo i osjetljive stvari. Ostalo možete spakovati u kartonske kutije.

• Posebnu pažnju posvetite osjetljivim materijalima – staklenim, keramičkim i sl. (kutiju označite riječju OSJETLJIVO). Isto važi i za električne uređaje. Takve predmete obavijte u pucketavu foliju ili papir i bezbjedno ih spakujte u kutije.

• Na kutijama označite kakav je sadržaj u njima zapakovan. Najlakše će vam biti da slične predmete spakujete zajedno.

• Teže stvari stavljajte na dno kutije a lakše stvari na vrh.

• Knjige pakujte u plastične kutije ili izdržljive višeslojne kartonske kutije.
 

Dodajem još i svoj savjet. Prilikom pakovanja od pomoći su velike vreće za nošenje za višekratnu upotrebu, a najpoznatija je ona plava iz prodavnice namještaja. Mi smo u njima prenijeli mnogo odjeće i cipela kao i svega što nije osjetljivo.

Ne pakujte previše

Pazite da u kutije na slažete previše, pošto zbog prevelikog opterećenja mogu da se pocijepaju. Toga sam se čak i sama držala, više zbog toga jer me je bilo strah da me ne zabole leđa. To je dalje značilo da sam morala da idem više puta uz stepenice i niz stepenice. Odličan trening, što potvrđuje upozorenje Servisa za selidbu Premik: „Selidba je fizički naporan posao.“

Nažalost, u toku rada redovno sam sebe nagrađivala čokoladom tako da kalorije svejedno nisam izgubila. Ali sam nekoliko dana poslije selidbe imala osjećaj da mi se ruke vuku po podu.

Počnite sa najmanjim dijelovima

Servis za selidbe savjetuje da najprije preselite kutije i manje stvari kako biste napravili prostor za veće komade namještaja. Njih prije pomjeranja obavijte folijom i tako ih dodatno zaštitite.


Mi smo uradili upravo suprotno i prvo smo preselili sve velike komade. Barem smo tu zamolili prijatelje za pomoć.  To u praksi recimo znači da je mašina za pranje veša u novom stanu bila deset dana prije nas i da me je poslije selidbe čekao uspon na Mont Everest od prljavog veša.   

Unajmljivanje servisa za selidbe

Zato što sam bila tako naivno ubijeđena da možemo sami, na servis za selidbe nisam ni pomislila. Zašto kad imamo samo nekoliko kutija. Na kraju selidbe imala sam osjećaj da smo ih imali nekoliko hiljada. Istina je vjerovatno negdje između.


Mada, ruku na srce, servis za selidbe ima iskustva, to je njihov posao i zato ga obavljaju brže i sa mnogo manje stresa.


Ako se budete odlučili za unajmljivanje servisa za selidbe uzmite u obzir sljedeće:


• Na vrijeme rezervišite termin. Tri dana unaprijed je obično dovoljno ako je riječ o manjoj selidbi, a inače i nekoliko dana ranije.

• U upitniku navedite odakle i gdje se selite, kakav je pristup do obje lokacije, koji sprat, da li u objektu postoji lift ili su stepenice, kao i okvirni spisak kućnog namještaja odnosno stvari koje biste da preselite.

• Navedite da li ćete se sami postarati za pakovanje ili ne. Što više podataka budu imali, lakše će servis za selidbe odrediti predviđeni trošak selidbe i okvirno vrijeme za koje će selidba biti završena. Ako imate dovoljno vremena i volje, sa stanovišta troška najpovoljnije je ako sami zapakujete sitne stvari u kutije –  plastične ili kartonske.

• Mogu da se pobrinu i za demontažu i ponovnu montažu namještaja koji se prenosi na novu lokaciju. Upozorite servis na veće komade namještaja, čija će demontaža biti potrebna kako bi radnici sa sobom ponijeli potreban alat. Prilikom montaže predmeta na zid moraju da znaju kakvi su zidovi – obloženi gipsanim pločama ili betonski.

 

Bez obzira na to kako ćete se pozabaviti selidbom, želim vam mnoštvo lijepih trenutaka u vašem novom domu. I osigurajte ga. Kako? Naručite zastupnika i saznajte koje su opcije najbolje za vas!
 

Da li mislite da će vam ovaj savjet dobro doći ako se nađete u sličnoj situaciji? Onda ne smijete propustiti još savjeta koje pripremamo za vas.


Prijavite se na naš Newsletter kako bi redovno na vašu e-mail adresu stizali savjeti koje spremamo za vas.

 

 

Inga Batur
Autorica brojnih tekstova na Vse bo v redu i bloga o porodičnim putovanjima: coolkidzcooltrips.com.

Share on Google+