Automobilska asistencija

Osiguranjem automobilske asistencije obezbjeđujemo 24-satnu pomoć na putu kao zaštitu od mogućih neprijatnosti pri korištenju motornog vozila u zemlji i inostranstvu. 

 

Paketi osiguranja automobilske asistencije uključuju raznovrsne usluge i pokrivaju troškove njihovog izvođenja do sume osiguranja, bilo da se radi o manjem kvaru na automobila, vuči ili prevozu vozila, problemu sa ključevima, spašavanju vozila, dostavi goriva, privremenom smještaju, prevozu osiguranika, dostavi rezervnih djelova, hotelskom smještaju osiguranika, angažovanju zamjenskog vozača u inostranstvu, novčanoj pozajmici u slučaju krađe novca ili dokumenata itd.

 

Ukoliko trebate pomoć, nazovite naš Asistencijski centar na  080 02 02 69 (za pozive iz BiH) ili +386 1 588 2960 (za pozive iz inostranstva) i naši stručni saradnici će vam pomoći u najkraćem mogućem roku.

 

Možete birati između tri paketa asistencijske pomoći:

  • automobilska asistencija STANDARD
  • automobilska asistencija PLUS
  • automobilska asistencija COMFORT

 

Razlike u paketima su u nivoima, obimu i limitu osiguravajućeg pokrića, za slučajeve koji se dese u Bosni i Hercegovini i na teritoriji Europe.

 

Pogledajte ponudu i visinu pokrića troškova usluga asistencijskih usluga:

 

Osiguranje se može zaključiti samo za vozila registrovana na teritoriji BiH, i to na svim prodajnim mjestima Triglav Osiguranja.

 

Obaveze osiguranika kada nastane osigurani slučaj asistencije

Ukoliko nastane osigurani slučaj asistencije, osiguranik je dužan da nazove centar za asistenciju i obavijesti ga o tome. U obavještenju mu mora dati svoje identifikacione podatke, podatke o osiguranom  vozilu, zaključenom osiguranju (broj police) i broju putnika, te navesti kratak opis problema i vrstu pomoći za kojom osiguranik ili lica u osiguranom vozilu imaju potrebu. Korisnik je dužan da, za provjeru navedenih podataka, na zahtjev davaoca usluge, istom predoči relevantna dokumenta.

 

Naši stručni saradnici će vam pomoći u najkraćem mogućem roku.