Kada odmor ne ide po planu

Zašto je važno koje ste kombinacije opasnosti turističkog osiguranja izabrali? Da biste se brzo i jednostavno riješili nevolje u slučaju da se razbolite, ukradu vam prtljag ili vam ukradu dokumente i platne kartice.

Šta sve morate znati ako želite prijaviti štetu po turističkom osiguranju.


Zašto je važno koje ste kombinacije opasnosti turističkog osiguranja izabrali? Da biste se brzo i jednostavno riješili nevolje u slučaju da se razbolite, ukradu vam prtljag ili vam ukradu dokumente i platne kartice. Pojašnjavamo ključne korake kako prijaviti štetni događaj po turističkom osiguranju.

Ne cijena, već pokrića

Kada donosite odluku o pokrićima turističkog osiguranja, nemojte razmišljati samo o cjenovno najpogodnijoj opciji. Zapitajte se kojim ćete sve rizicima biti izloženi tokom putovanja.

Turističko osiguranje pokriva šest grupa opasnosti (A, B, C, D, E i F) koje možete kombinovati prema vašim potrebama. Za ugovaranje turističkog osiguranja potrebno je izabrati bar dvije grupe opasnosti. Izuzetak je jedino opasnost F (osiguranje otkaza turističkog putovanja), koju možete osigurati u kombinaciji sa osiguranjem od nezgode (opasnost B).

Opasnost A - Pokriveni su troškovi spašavanja i prevoza vozila, prtljage i putnika ako ste učesnik u saobraćajnoj nezgodi ili vam se auto pokvarilo.

Kad od kuće krenemo automobilom, mnogi od nas pomisle: «Šta ako mi se auto na putu pokvari? Šta uraditi u slučaju saobraćajne nesreće?» A odgovor je tako jednostavan. Samo se treba osigurati. Jer, osiguravač će vam nadoknaditi troškove spašavanja i vuče, odnosno prevoza vozila do najbližeg odgovarajućeg servisa u visini do 5.000,00 KM i troškove 257.00 KM za korištenje nadomjesnog vozila za vrijeme dok Vaše vozilo nije popravljeno. Ako po mišljenju servisa vozilo nije u mogućnosti osposobiti za vožnju, osiguravač će vam nadoknaditi troškove prevoza vozila do stalnog prebivališta u visini do 1.000,00 KM. Isto tako su pokriveni i troškovi prevoza putnika i prtljaga do mjesta putovanja ili stalnog prebivališta do 500,00 KM.

Opasnost B - Pokriveni su troškovi nužnog liječenja i troškovi prevoza umrlog osiguranika, a osigurani ste i od posljedica nezgode u slučaju smrti i trajnog invaliditeta.

Na odmoru ili putovanju susrećemo se s raznim opasnostima koje nas neprestano ugrožavaju. Triglav Osiguranje će Vam nadoknaditi troškove nužnog liječenja ako se razbolite ili se u nezgodi povrijedite, te pokriti troškove prevoza umrlog osiguranika u mjesto prebivališta u iznosu do 5.000,00 KM. Isplatićemo osiguranu sumu u visini 10.000,00 KM za eventualni trajni invaliditet kao posljedicu nezgode, te osiguranu sumu u visini 5.000,00 KM u slučaju smrti usljed nezgode.

Opasnost C - Pokrivena je šteta zbog krađe, provalne krađe, razbojništva ili oštećenja prtljage i ličnih stvari.

Već sama pomisao na krađu ili razbojništvo nije ugodna, a sve to postaje još beznadnije ako nam se to dogodi na odmoru ili putovanju, kad smo na takve neugodnosti još osjetljiviji. Ipak, ako smo osigurani, i takve situacije podnosimo lakše, jer će osiguravač u slučaju krađe prtljaga i ličnih stvari, kao i u slučaju da budu oštećeni, nadoknaditi štetu do iznosa 1.500,00 KM, a kod porodičnog/obiteljskog osiguranja do 3.000,00 KM.

Opasnost D - Pokrivena je vaša odgovornost, znači troškovi koje nehotice prouzrokujete trećim osobama.

Može vam se dogoditi da će drugi od Vas zahtijevati nadoknadu štete koju ste prouzrokovali nehotice, a koja za posljedicu ima ozljede osoba ili oštećenje stvari. Ako niste baš srušili Ajfelov toranj ili potopili Kraljevsku mornaricu, možete biti mirni. Eventualne odštetne zahtjeve trećih osoba jednostavno ćete prepustiti osiguravaču, koji će umjesto vas podmiriti štetu u visini do 10.000,00 KM.

Opasnost E - Pokriveni su troškovi prekida putovanja, odnosno kasnijeg povratka s istog.

Zbog bolesti, nezgode ili drugih osnovanih razloga može vam se dogoditi da morate prekinuti ili produžiti putovanje, čime će nastati dodatni troškovi.

U slučaju prekida putovanja, osiguravač će vam nadoknaditi troškove za neiskorišteni dio putovanja, ako to već nije učinila turistička ili hotelska organizacija, te platiti prevoz kući. U slučaju kada zbog bolesti ili ozljede morate produžiti putovanje ili ljetovanje, nadoknadićemo Vam troškove za dodatnih pet dana. Ako ste ih proveli u bolnici, pokrivamo i troškove jedne osobe koja Vas je posjetila, a nadoknadimo joj i nastale troškove prevoza. Osiguravač pokriva stvarne troškove, najviše do ukupnog iznosa od 5.000,00 KM.

Opasnost F - Pokriveni su troškovi otkaza turističkog putovanja.

Osiguranje pokriva troškove otkaza turističkog putovanja koje kupac turističke usluge mora nadoknaditi organizatoru zbog otkaza, odnosno neučestvovanja u putovanju. Osiguravač pokriva troškove otkaza turističkog putovanja u slučaju nezgode, smrti ili pogoršanog zdravstvenog stanja osiguranika ili uže rodbine, službenih poziva i elementarnih nepogoda koje osiguraniku onemogućavaju putovanje. Troškovi su pokriveni i u slučaju kad zbog navedenih razloga putovanje otkažu osiguranikovi saputnici navedeni u istoj polici.

Predstavili smo vam pokrića turističkog osiguranja kako biste znali u kojim sve slučajevima vam je osigurana pomoć. Pogledajmo sada crne scenarije - nezgode, krađe, kašnjenja i druge neugodnosti kako biste znali šta uraditi ukoliko vam se tako nešto dogodi.

Ako se desi osigurani slučaj

Osiguranik mora obavijestiti osiguravača o nastanku osiguranog slučaja u što kraćem roku, a najkasnije 3 dana po povratku sa putovanja ili kada mu to dopusti zdravstveno stanje

Razbolite se na putu

Troškove liječenja ćete podmiriti sami, a povrat novca ćete urediti po povratku kući u vama najbližoj poslovnici.

Postupak prijave štete po putničkom zdravstvenom osiguranju ide ovako: osiguravajućoj kući priložite kompletnu medicinsku dokumentaciju i originalne račune, koje tražite prilikom plaćanja usluge.

Ispunite obrazac za prijavu štete i priložite ga u trenutku prijavljivanja štete u poslovnici.

Ključno je da ispunite sve rubrike. Ako to ne učinite, rješavanje štetnog slučaja može trajati duže jer će vas osiguravač morati kontaktirati za informacije koje nedostaju.

Ključne informacije u obrascu su trajanje putovanja (od - do), ukupan iznos medicinskih troškova i ko je platio troškove.

Podatak da li su računi plaćeni ili ne je bitan kako bi osiguravajuće društvo znalo kome treba da uplati odštetu.

Complementary Content
${loading}